Pajacyk.pl - kliknij i nakarm głodne dziecko!

popularne działy

egzaminy popularne

przykładowy egzamin

Mamy już 524 egzaminów w archiwum! a codziennie przybywają nowe!

dodaj egzamin

egzaminy poszukiwane

ostatnio dodany egzamin

warto obejrzeć

Testy do policji

opis Test wiedzy ogólnej z zakresu wiedzy o społeczeństwie dla rekrutów policyjnych. Program "Rekrut".

słowa kluczowe testy do policji policja rekrut wiedza o społeczeństwie wos test 2007

07.02.2007
47161
1
9/385
196
OK KO

Testy do policji

Test wiedzy ogólnej z zakresu wiedzy o społeczeństwie dla...

Testy do policji

Test sprawności fizycznej dla rekrutów policyjnych. Szczeg...

Test - architektura

Test kwalifikacyjny z predyspozycji do zawodu architekta dla...

Google
 


KOMENTARZE

rr

2008-08-08 23:49:21

potrzebuje testy z psychologii może mi je ktoś przesłać z góry dzięki... rafalrucinski@wp.pl

wpl45sm

2008-08-08 09:10:58

Witam! Proszę o przesłanie testu wiedzy ogólnej, wraz z odpowiedziami, oto moje namiary wpl45sm@znajomi.pl Z góry bardzo dziękuję! Pozdrawiam!

2008-08-06 20:55:15

hej prześlijcie mi pytanie do Policji proszę adamczyk_g@interia.pl

Pitulek

2008-08-06 13:30:23

czesc jak możecie to wyślijcie mi te testy z wiedzy ogolnej z odpowiedziami . bede wdzieczny . donzalesio@o2.pl

dżastina

2008-08-05 23:18:29

ja też bardzo bym prosiła o testy z odp:)pozdrawiam gorąco:) marticzka2@interia.pl

2008-08-04 09:46:14

To Głupota, że nie ma samych pytań!!!!!!!!!

2008-08-04 09:45:03

To jest choreże nie można pobrać samych pytań11!!!!!!!!!!!!!

asiula

2008-08-03 22:04:42

jeśli ktoś może to bardzo proszę o przesłanie aktualnych testów (wraz z odpowiedziami:) do policji joannakurzawa@interia.eu

asiula

2008-08-03 22:03:50

jeśli ktoś może to bardzo proszę o przesłanie aktualnych testów (wraz z odpowiedziami:) do policji joannakurzawainteria.eu

russian80

2008-07-31 16:34:38

jezeli ktoś z was juz zdobył testy wiedzy i multiselekt,wyslijcie prosze mi...narcyz80@vp.pl

Monia

2008-07-25 13:08:37

Witam jeśli ktoś miałby i byłby na tyle miły by podzielić sie nowymi testami do Policji będę bardzo wdzięczna... riszat@o2.pl

paulina1

2008-07-24 18:35:05

nie będę oryginalna ale Bardzo proszę o przesłanie nowych testów;) pspyra@interia.eu

kasieÅka

2008-07-23 18:57:34

jakby ktos miał nowe testy do policji prosze o wysłanie mi na maila Z góry dziekuje kasita_18@interia.pl

SÅawek

2008-07-23 14:42:36

Witam, Jeżeli ktoś może przesłać mi aktualne testy i odpowiedzi do Policji, będę wdzięczny dlugi.s@poczta.fm Pozdrawiam

jch

2008-07-22 08:14:48

hej:) bardzo proszę o przesłanie nowych testów na jchoma83@o2.pl, z góry dzięki

Ania

2008-07-22 06:38:01

Niestety nie moge rozpowszechniac tych testow.Zglos sie do NOFXa

Anka

2008-07-21 13:59:56

Ania piszesz że miałaś testy z odpowiedziami.Ja za tydzień mam egzamin i potrzebuję odpowiedzi na administracje publiczną, funkcjonowanie policji i bezpieczeństwo publiczne jesli możesz prześlij mi na emaila: enn86@o2.pl

Ania

2008-07-20 16:53:01

Ja rowniez polecam testy od NOFX, co prawda bralam od niego jeszcze wtedy jak obowiazywalo 310 pytan...a teraz juz jestem na szkolce :) Pozdrawiam wszystkich !!!

Olunia

2008-07-19 11:50:08

Polecam testy od NOFX. Wlasnie przed chwila wrocilam z egzaminu fizycznego i wiedzy ogolnej i zdobylam 37 punktow :)) Najwiecej z calej grupy !!! Jeszcze raz polecam !!!

NOFX

2008-07-18 08:46:59

Ja opracowalem osobiscie !!! Sa sprawdzone w 100%. Dla chetnych przesylam przykladowe.

slawik26

2008-07-17 20:16:04

nie bierzcie testów od selki bo ona sciągneła to z neta a chce za to kase nie wiem jak NOFX

Irek

2008-07-14 22:41:56

jak ktoś ma testy i multiselect to będę wdzięczny za przesłanie irek-suchy@tlen.pl Z góry dzięki

vick007

2008-07-13 18:25:46

także byłbym wdzieczny za testy + multiselect jesli ktos ma vick007@gazeta.pl

NOFX

2008-07-12 16:47:54

NOWE z 6.06.2008 - SPRAWDZONE I PEWNE TESTY DO POLICJI - TEST WIEDZY OGOLNEJ w 100% DOBRY!!! + dodaje - pytania psychologiczne MULTISELEKT + zadania+ Opis(ogolny , szeciany,zdjecia i pamiec fotograficzna,opis zdarzenia i pamiec tekstowa,logika,test na refleks)+zasada działania. - WYWIAD ZORGANIZOWANY i zasada działania - poradnik itp CZYLI WSZYSTKO CO JEST POTRZEBNE DO ZDANIA EGZAMINU!!! POLECAM !!! SŁUŻE POMOCĄ - - NIE BIERZCIE NIE SPRAWDZONYCH ODPOWIEDZI !!! - -

Pekinka

2008-07-10 22:07:20

cześć:) poszukuje testów z odpowiedziami...z góry dziękuje...Pekinka@op.pl

:)

2008-07-10 12:16:39

testy znajdują się na www.policja.pl/rekrutacja

Asia:)

2008-07-08 19:24:45

Czy może mi ktoś przesłać aktualne testy do policji na dzejn4@wp.pl Z góry dziękuję :)

mlody

2008-07-08 13:00:48

czy może ktoś przesłać mi aktualne testy do policji. mlody25663@wp.pl Dzieki.

paulinka:)

2008-07-07 20:51:23

hejka wszystkim bardzo ładnie prosze o przesłanie testy z poprawnymi odpowiedziami, bardzo ważne mój kontakt palka1802@wp.pl dziekuje z góry

Nati

2008-07-05 00:45:25

Hej. Wielka prośba o przesłanie mi testów wraz z odpowiedziami. Z góry dzięki:) natidzin@wp.pl


Twój komentarz

2827405 razy nasze egzaminy komuś pomogły!
Znajdziesz tu także odpowiedzi, wyniki, rozwiązania, a nie tylko sam test, sprawdzian czy egzamin!
Uwaga: zbliża się sesja poprawkowa!
Kasia mówi: ta stronka uratowała mi życie!