Pajacyk.pl - kliknij i nakarm głodne dziecko!

popularne działy

egzaminy popularne

przykładowy egzamin

Mamy już 524 egzaminów w archiwum! a codziennie przybywają nowe!

dodaj egzamin

egzaminy poszukiwane

ostatnio dodany egzamin

warto obejrzeć

Egzamin gimnazjalny

opis egzamin w trzeciej klasie gimnazjum z zakresu przedmiotów matematyczno przyrodniczych

słowa kluczowe maj 2003 egzamin gimnazjalny końcowy część matematyczno przyrodnicza

02.02.2007
12492
1
8/139
34
OK KO

Egzamin gimnazjalny

egzamin w trzeciej klasie gimnazjum z zakresu przedmiotów h...

Egzamin gimnazjalny

Egzamin w trzeciej klasie gimnazjum z zakresu przedmiotów m...

Egzamin gimnazjalny

Egzamin w trzeciej klasie gimnazjum z zakresu przedmiotów m...

Google
 


KOMENTARZE

egz

2008-04-20 22:17:18

czemu narzekacie, fajny, a że odpowiedzi nie ma...

Meg =]

2008-04-20 11:27:25

noo rozwiązałam sobie i skąd mam wiedzieć czy dobrze?? jakie ciulstwo ;| weźcie lepiej to poprwacie a potem dajcie do użytku żeby sie serio czegoś nauczyć aa nie takie sranie w banie =]

do autora

2008-04-19 21:52:43

co to za głupia strona nic nieche mi sie otworzyć.. wezcie coś tu zmiencie

to autora

2008-04-19 21:49:29

co to za głupia strona nic nieche mi sie otworzyć.. wezcie coś tu zmiencie

Grzegorz

2008-04-09 21:37:31

pochój ta strona i tak tu nic nie ma

Agusia14

2008-04-08 13:16:32

ta strona nie pokazuje odpowiedzi co nie:)

Marta i Paulina

2008-04-06 15:40:53

Dziekie za odpowiedzi super stronka pozdrawiam !!

Dymek 3c Å»agaÅ:)

2008-04-03 19:09:55

str moze byc :P nawet ale nie odp na matematyczno-przyrodniczym ;/

niecierpliwa

2008-03-27 19:07:30

dawajcie do tych testów odrazu odpowiedzi-bo nie wiadomo gdzie one są, trZEba tylko je szukać ,a jak się nie znajdzie to skad mam wiedziec czy dobrze napisane???

gurson

2008-03-26 16:17:16

to sobie adobe readera sciagnij agnisiu !!!!

Agniesia;))

2008-03-26 12:08:58

hmmm...powiem krótko...jak macie robic takie stronki to lepiej ich wcale nie robcie...siedze od godziny i wielkie gów**nic mi sie nawet otworzyć niechce!!!

mis1500

2008-03-23 13:52:37

Beznadziejnie, rozwiązalem ale jak mam sobie sprawdzic czy dobrze?? <killer>

Ordon

2008-02-25 18:13:33

żal.pl

Borys Spasski

2008-02-25 18:11:43

Gdzie mam odpowiedzi szukać? Idioci . . .

MADZIA

2008-02-12 17:02:27

A ODPOWIEDZI TO PODAć NIE łASKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gosiaaa!!!:);):)

2008-01-29 19:54:04

gówno sraczka i sikanie a egzamniów NIMA!!!!

kamol

2008-01-21 11:52:11

chu.........z tymi testami

2008-01-14 11:46:24

ale beznadzieja nie otwiera sie zadna ze stron co to jest

karola

2008-01-11 19:26:57

http://gimnazjum.polanow.pl/main.php?sid=43&id=7&action=display macie kur*a :D:D srac sie bd wystarczy po umeic szukac! idoci xD

<wn3rw>

2008-01-10 17:33:44

od kiedy egzamin gimnzajalny 2007 to rok ubiegly?? poco piszecie takie głupstwa!! szok!!!:(

Ja

2008-01-08 22:45:18

ja pier.. chyba przez pół godziny siedze to i jeszcze nic nie znalazłam ..nie no sory testy bez odp :) dzieki ale nie skorzystam ;/

poZioMka xD

2008-01-06 17:46:06

strona do kitu !! a odpowiedzi brak ... jeszcze gorzej ;/ pytania to zna każdy ....

TEN CO CHCE ODPOWIEDZI

2008-01-02 19:35:55

Ale KAŁ !!!!!!!

Edyta

2007-12-17 20:27:41

dziwny on..:/

JoluÅ

2007-12-06 17:16:01

ludzie dajcie spokuj sami z kosmosu mamy to wziąś

AtoMix=]

2007-04-26 08:31:56

ale do dupy pytania to kazdy zan dajcie odpowiedzi lomy =////

olka

2007-04-25 19:01:10

co to jest wogole?? nie ma odpowiedzi...:/ fajnie...

KOszka 3b

2007-04-25 16:09:35

ale kicha.... pytania to ja też znam....

Piotrek Marki

2007-04-25 11:01:33

trzeba szukac dalej spokojnie :P :) NIE MA WYNIKOW TU ;)

!!!!

2007-04-23 11:28:57

o ja...odpowiedzi nie ma://...po co więc testy jak odpowiedzi nie ma://..


Twój komentarz

2827405 razy nasze egzaminy komuś pomogły!
Znajdziesz tu także odpowiedzi, wyniki, rozwiązania, a nie tylko sam test, sprawdzian czy egzamin!
Uwaga: zbliża się sesja poprawkowa!
Kasia mówi: ta stronka uratowała mi życie!